Kedjerökande barn

Fan vilket sjukt program, kedjerökande barn!? En unge som är 12 år röker, skriker på sin mamma och är helt knäpp! Stackars mamman.. Han säger att han vill men ändå inte, 12 år och röker, det är bara fel fel fel. Just nu sa han att han skulle sluta, fick ett nikotinplåser och gick ut och.. Rökte... Helt galet.
Jag hatar rökning, inte bara för folk som gör det skadar sig själva, men jag klarar inte av att stå vid en person som röker. Jag tål inte lukten och röken från ciggen. På AIK matcher röker nästan alla, jag brukar oftast dra över halsduken över munnen och näsan men man känner ju det ändå.. Jag har aldrig gillat rökning och rökare, jag är stolt över min pojkvän som klarade av att sluta när vi blev tillsammans. Jag sa inget till honom om vad jag kände för rökning men han letade efter en anledning till att sluta och då kom jag, säger han och det tror jag på. Man behöver en anledning för att klara det.
Men dem personer som klarar att sluta röka är starka. Men dem som inte röker över huvudtaget är starkare!


Våga säga nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0