Så det så..

Jag pratade med mamma om hunden som jag visade igår, hon höll med mig. Och hon sa också "man ska inte gå efter utseende på allt och alla så jag förstår att den hunden är snäll och kärleksfull" och jag håller med! Varför gå efter utseende? Tänk vilken värld det skulle vara då, jag tycker inte man kan eller ska döma en person om man inte känner det.

Annars så gick provet dåligt, tror jag. Jag traskade hem i snön och var glad och kom hem till världens goaste hund! Efter det så har jag suttit i köket och pratat med mamma. Om 45 minuter kommer Andreas så jag ska ta en varm dusch innan. Först ska jag springa upp och puss på bebis katt som ligger i min säng och sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0