Tänk som mig under juletiden

Hmm... Om man verkligen somnar i sin naturkunskapsbok, betyder då att man ska ge upp eller fortsätta kämpa? Jag gav upp, fast kämpade på i ett par minuter efter men nu sitter jag i sängen för mamma sa åt mig att gå. Jag är seg och utmattad igen. Börjar fundera på att börja ta järntabletter igen, kände mig så hängig och gör samma sak nu. Inte så kul när julen närmar sig, fast det får mig faktiskt att vara pigg, positiv och glad! Julen, vintern = min stil! Åh, idag stod jag och log när jag väntade på bussen, det snöade som bara den och jag stod där med ett leende på läpparna. Jag älskar det!! Tänk vilken härlig värld om alla kunde tänka som mig under juletiden. Sussa söt!

Och klä er varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0