Vackra vintersöndag

Härliga söndag! Snart är skolan slut för terminen och det betyder jullov - jul - slappa - mysa - nyår - nytt år. Men innan det är inte skolan så lugn som den är i grundskolan i slutet. Nej, matteprov på fredag som jag måste plugga till hela veckan om jag ska klara, lite inlämningar här och där men fram för allt matten. Imorgon startar min mattevecka. Innan det så är det fortfarande söndag!

Vaknade upp med mitt hjärta bredvid mig, nu sitter han och spelar lite, jag sitter och läser igenom alla mina bloggar jag följer. Snart ska vi göra lite toast och lite senare bär det hemåt, till mig. Så länge kan jag ju berätta om mitt knä, jag skrev ju att jag föll platt på knäna igår. Och när jag vaknade upp imorse tänkte jag att det gjorde mera ont och skulle kolla hur det såg ut. Nu är min knä blått, lila och grön, ett stort fet blåmärke! Ska ta kort åt er, för det ser lite roligt ut. Bilder från det mesta får ni se hemma ikväll!


Imorse låg vi och diskuterade våra favoritbilder på oss tillsammans.
Det här är Andreas favorit bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0