2 timmars promenix!

Innan vi åt middag ikväll så gick jag och älskling ut med hunden i två hela timmar! Sen blev det mys och sen tacos, efter det åkte vi och handlade godis osv. Sen blev det tv tittande, melodifestivalen med andra ord. Det var väl helt okej, kände igen ca 4 st av alla!^^
  Nu håller vi på och laddar ner lite filmer som vi ska se senare. Och massa mys på det så blir allt underbart!
Nu orkar jag inte skriva så mycket mer för jag blir kissnödig hela tiden, så fort jag dricker. Måste ha något kissfel, haha.. Och nu kom älskling och katten! Vi ses <3!



Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag vet vad ni läser där............ xD

2010-02-07 @ 00:14:07
URL: http://intejenniferh.blogg.se/
Postat av: andreas

Vi är bäst älskling :D elsa fick motion som fan ju:P

Vi ska börja med det varje dag älskling:D

Vi förevigt, det finns inget slut för oss<3333333

2010-02-07 @ 00:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0