Axel <3 AIk

Imorse vaknade jag först vid 6 och kunde inte somna om efter en halvtimme ungefär(förlåt baby!) och imorse kom mamma och väckte mig vid 9 för att komma ner och passa Axel. Jag pratade med han om AIK, så nu borde han förstå vilka han ska heja på. Axel kan nog vara den sötaste lilla ungen som finns. Jag har tagit lite bilder men dom kommer upp på bloggen om ca 1 timme. Jag måste duscha och fixa innan älskling kommer!
  Jag har precis pratat med Ken, som tydligen har opererat bort halsmandlarna förut, som jag inte visste om. Men han fyller ju år imorgon också, lilla Ken blir stora Ken, haha. Men nu ska jag duscha, bilder kommer senare <3!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Våra ungar kommer bli ännu sötare:D

vi föralltid älsking<33333

2010-02-26 @ 12:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0