Ett, två, TRION!

Ni är dom bästa som finns, jag saknar er galet mycket. Varje dag tänker jag på er, vi är alla på olika håll. Men jag hoppas att det blir bättre snart. Jag offrar allt för er, våran trio var, är och kommer alltid vara oslagbar. Just nu finns bara minnen här, men snart så.. Jag vill att det ska vara som förut, iaf minst lika bra. För vi är det bästa jag vet och jag behöver er. Ni är sann glädje och lycka. Jag älskar er tjejer, Stephanie och Jennifer även kallade säxan och jäxan. <3




Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag kallar det för kärlek!

2010-02-17 @ 17:08:44
URL: http://intejenniferh.blogg.se/
Postat av: Saga

Jag antar att du inte bryr di ett skit om hur Stephanie mår på sin behandling, det gjorde du fan inte när jag var sjukskriven i alla fall!

2010-02-17 @ 18:00:13
URL: http://sagaaw.blogg.se/
Postat av: Andreas

Du behöver inte bry dig om vad små fjortisar skriver älskling:) du är så mycket bättre än dom:)

Jag älskar dig babygirl<333333

2010-02-18 @ 13:03:15
Postat av: Saga

Jag? Fjortis?

Ursäkta mig, men det är inte jag som skriver "ååh, baby älskar dig" + tre miljoner hjärtan till min pojkvän som jag träffade över internet!



Inte heller har jag en rosa blogg där jag skriver om mitt meningslösa liv som bara har tre besökare.



Så fjortis är det nog din flickvän som är, Andreas.

2010-02-18 @ 17:26:23
URL: http://sagaaw.blogg.se/
Postat av: outer space observes

Old men ändå så bra... Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded. Hjärna på dig "fairy tale"

2010-02-18 @ 21:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0