God morgon!

Nu är jag vaken och sitter med frukost i mitt knä och varm o'boy i handen plus älskling i telefon på magen! Tyvärr en liten feber, men den ska jag kämpa mig över genom dagen!
Idag som sagt ska jag träffa bästavän och bästavän nr2. Men vet inte om bästavän nr2(Ken) kommer.. Men innan det ska jag plugga, städa, duscha eller bada och gå ut med hunden. Det ska bli en lugn, ostressad dag för min del!
    Nu ska jag kollal lite på tv och fortsätta äta min frukost, skriver mer senare! Har även fixat lite kläder ni ska få se från HM <3!



Du är värdefull, du är speciell på alla sätt.
Du är min bästavän, och inget kan ändra på det.
Våran vänskap är starkare än pippi och bamse tillsammans, remember?
Jag älskar dig bästavän, livet ut.
Du kommer alltid ha mig, släpper aldrig taget om dig, oavsett vad! <3


Kommentarer
Postat av: Andreas

Ni 2 kommer vara bästa vänner livet ut det vet jag:)

Jag älskar dig babygirl<333

2010-02-03 @ 13:05:19
Postat av: Jennifer

i will never leave you, bästavän - forever and a day!

2010-02-03 @ 18:23:48
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0