I see your true colours..

..That's why I love you!

Älskling
och jag sitter och äter nattmackor och dricker cola, plus kollar på någon film på tv. Har faktiskt laddat in bilderna i datan, tycker det var riktigt duktigt gjort utav mig! Några kommer upp nu, och resten imorgon.
Ska fortsätta kolla på tv med Andreas nu. Hörs imorgon, sovgott<3!






Jag vill aldrig förlora dig älskling, du är mitt allt.
Du är den bästa pojkvännen!
Jag älskar dig nu och förevigt, oavsett vad.
Du är den enda för mig, jag lämnar dig aldrig,
Andreas, jag klarar mig inte utan dig, du är värdefull och underbar!
- Glöm aldrig det.


Kommentarer
Postat av: andreas

Du kommer aldrig förlora mig:O varför tänker du ens så:O Jag älskar ju dig, det är du och jag förevigt ju:)

Du är mitt allt och jag kommer aldrig lämna dig<3333333333

2010-02-06 @ 23:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0