I'm finally getting better or..?

Nu sitter jag här, nyduschad, precis kommit in med Elsa och mamma kom precis hem. Jag hoppas hon ska göra lite lunch för jag är vrååål hungrig! Sen ska vi åka och handla och om ungefär 1 timme och 20 minuter är Andreas här! En perfekt, mysig och lugn dag.
   När jag vaknade i morse så trodde jag absolut inte att den här dagen skulle bli bra, huvudvärk, svullen hals och dålig sömn i natt. Men man får göra sin dag bra så blir den bra hörrni. Nu ska jag ladda in bilderna på min favorit brorson, äh ja. <3!


Jag just nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig bästavän <3

2010-02-26 @ 16:14:05
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0