Känns bättre!

Idag har inte varit världens bästa dag direkt, men Andreas hjälpte mig enormt. Har haft feber, huvudvärk, illamående och typ svimmade imorse. Men nu är det bättre, lite iaf.
     Blev alltså ingen skola men har gjort några uppgifter hemma, imorgon blir det skola till 12 sen ska jag, bästis och Ken fika. Men nu fick jag reda på att jag inte har lektioner imorgon, typiskt! Men men..
Nu ska jag göra några mackor och vänta på att mamma ska komma hem. Och måste plugga.. Skriver mer senare, pussen<3!


På onsdag ska jag och bästavän simma också!
Ses imorgon saknade underbara människa!
<jagälskardig3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag älskar dig sötnos!

2010-02-02 @ 17:46:32
URL: http://intejenniferh.blogg.se/
Postat av: Andreas

Jag gör mitt bästa älskling och det kommer jag alltid att göra.

Jag älskar dig mer än livet själv<3333

2010-02-03 @ 13:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0