Lördagsmys och 30 veckor!

Jag och älskling har placerat oss i soffan framför tv och datan och en tjock hund som är ute efter grädde. Melodifestivalen är igång, och vi får se vad dom bjuder på ikväll. Mamma hejar på Peter Jöback och det gör verkligen inte jag, om någon så är det Sibel!
  Jag, Elsa och Andreas gick ut i snö/regnet idag, vi gick och körde basket med snöbollar och bombade varandra med snö, haha. Sen när kom in tog vi ett jätte skönt skumbad! Sen har vi tittat på Scrubs och myst!
Imorgon får vi se vad vi hittar på. Kan även tillägga att jag och Andreas har varit tillsammans i 30 veckor idag och på måndag är det 7 månader <3!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Snart är det 7 månader:D vi föralltid Babygirl<3333333

2010-02-28 @ 19:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0