Min näsa är öm, om jag drar i den..

Det är faktiskt sant, rubriken alltså. Men näsa är helt konstig ibland. Haha!
    Nu är jag iaf hemma från en kväll på Wikman's, åhléns och intersport med bästavän. Jag tog en tacotallrik och Jennifer tog en sallad. Plus en chokladboll var. Sen gick vi till intersport och tittade på träningskläder, behöver iaf träningstights! Sen vidare till åhléns tittade på kläder, böcker, hårprodukter bl.a och vi tittade i tränings- och massageböcker. Lite sepciellt..
Nu ligger jag i sängen med datan på magen och Veckorevyn bredvid mig. Har hunnit bläddra igenom den för får inte läsa den förän jag pluggat lite! Geografiprov imorgon ju.
   Om jag inte skriver mer ikväll, men jag tror det blir mer, så kommer jag skriver imorgon mellan 12 och 14! Hörs senare, ha en bra lill-lördag<3!



Jag just nu, i sängen med datan och mobil^^


Min speciella kudde som jag fick av älskling! <3


Kommentarer
Postat av: Andreas

Du är naken under täcket:O i like it:D

Kudden är så bra för dig älskling:D<33333333

2010-02-04 @ 13:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0