oh my god!

Nu har jag och Andreas ätit, kollat på tv, jag har även sovit lite i älsklings knä, hihi. Och nu tittar vi på tv och har nästan överdrivet mycket godis, men mamma sa att det skulle räcka för heeela helgen och då gör vi ju som hon säger!
  Ikväll så blir det bara svulla med allt gott vi har, kolla på tv, mysa och bara vara. Mamma är på fest ikväll, ovanligt för min mamma, hehe.
Jag längtar till sommaren galet mycket, men nu börjar snön smälta och det är ju ett vårtecken! Äntligen plus grader, ska bli skönt med värme om någon.. Månad. Men ska jag lägga upp lite bilder på min stora kärlek snart<3!
(Jag råkade sparka Andreas mellan benen nyss och samtidigt som jag gjorde illa mitt knä, vi är klantiga yes we are!)


Kommentarer
Postat av: Andreas

Det kommer räcka hela helgen älskling:D jag lovar dig:D du är mitt allt jag vill att du alltid ska veta det älskling.

Jag älskar dig<333333333

2010-02-26 @ 20:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0