Sanningen.

Sanningen bakom mig och Andreas.
 Vi träffades absolut inte över internet, jag hade aldrig träffat han om jag hade pratat med han över internet och det vet han varför. Vi träffades på en AIK-match och har var med en "gammal" kompis till mig. Då började vi prata och det var så vi träffades. Aldrig i hela mitt liv ska jag träffa killar över internet igen, det misstaget har jag lärt mig av. Och bara för man är avundsjuk behöver man inte hålla på och vara som du är.
Jag vill ha min blogg privat så jag skulle jätte gärna ha ingen läsare alls. Jag skriver blogg för att jag vill skriva av mig och tro mig, det är inte allt jag skriver. Och om du nu tycker att jag är fjortis osv, så sluta läsa min blogg då. Jag läser fan aldrig din blogg så varför ska du göra det? Jag har absolut inte frågat om du vill läsa den. Dom som vill läser och det duger för mig.
   Och är den något fel på att tycka om färgen rosa!? Nej det tror jag inte, man får väl för i h*lv*t* tycka om vad man vill, t.ex som jag inte tycker om personer som håller på så här.
Och tillbaka till att träffa personer genom internet, den enda som jag gjort det med som jag uppskattar är Jennifer. Och det var inte du som gjorde så det blev så. Jag tror att vi ändå skulle ha träffats.
En fotbollsmatch är långt bort från internet.
Är du avundsjuk på mig? Eller varför håller du fortfarande på och skriver till mig? Jag gör inte det till dig för jag vill aldrig mer ha någon kontakt med dig. Men varför håller du på mot mig? Låt mig bara vara för annars verkar du lite patetisk.
    Och ja, jag skriver mycket att jag älskar Andreas för det är sanningen. Om inte du orkar med det så fine, jag bryr mig inte. Jag är lycklig utan dig och jag är ännu lyckligare med Andreas. Så låt mig och resten bara vara tack.
Sluta bara läsa och kommentera min blogg om du inte ha något vettigt att säga! Hejdå.

Tillbaka till annat, jag har hittat den perfekta hårfärgen! Jag ska få den imorgon, men nu ska jag gå ner och handla på ica. Kan även säga att jag var hos läkarna idag, det gick riktigt bra tycker jag. Vi hörs senare och jag hoppas då att ingen avundsjuk har kommenterat då.


Det här är äkta vänskap, inget svik, inga brister. Bara vi, jag älskar dig BÄSTAvän!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

i love you babe!

2010-02-19 @ 15:43:22
URL: http://intejenniferh.blogg.se/
Postat av: Andreas

Älskling så länge vi vet sanningen om oss behöver vi inte bry oss om vad andra tycker:)

Dom kan ta sig:O

Du och jag babygirl:D<33333333

2010-02-22 @ 13:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0