Vissa dricker varma drycker men jag äter isbitar!

God morgon, eller morgon som jag brukar säga för att förkorta det! Jag och Andreas sitter och äter frukost, mackor och för mig massa isbitar. Eftersom min hals är tjockare än tjockast just på morgonen nu för tiden så behövs det. Jag känner för att operera bort halsmandlarna så jag slipper det.
  Vi hörde att det är över -20 grader här i Stockholm! Vilken tur att jag kommer vara inne den största delen av dagen. Älskling ska på möten och sen tror inte jag vi har mer planer. Så troligen blir det en lugn dag, men imorgon kommer jag tvinga(eller fråga snällt..) älskling att åka in till stan och kolla på kläder! Det är så typiskt killar att nästan vägra shoppa, varför inte liksom?! Men men, jag ska se till att Andreas börjar bli van att vara i butiker i flera timmar. Hell yeah ;) Nu ska jag ge datan över till baby, så vi hörs senare <3!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Det är svin kallt och jag hatar snö:O

Du har tur som kan vara hemma:)

Jag älskar dig baby:D<333333

2010-02-22 @ 13:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0