Rebecca du är mitt allt

Rebecca håller på och fixar mackor:D Hon är ju bara underbar:D
Hon är den flickvän man vill ha kvar hela livet, gifta sig med och bara leva ut livet med.
Hon kan få vilket mörker som helst att bli ljust, och hon står kvar vid min sida trots allt det dåliga med min bakgrund så lämnar hon mig inte, hon accepterar mig för den jag och de val jag gör.
Hon dömer mig inte utan står och säger de mest otroliga sakerna till mig som får mig att känna mig speciell på alla sätt.
Jag älskar Rebecca Lundevall och jag ska gifta mig med henne.
 Jag kommer aldrig lämna henne eller såra henne för hon är mitt liv.
Nu och föralltid älskling babygirl<333

Kommentarer
Postat av: Rebecca *stolt flickvän*

älskling, du anar inte hur underbar du verkligen är! jag står alltid kvar bredvid din sida, inget och ingen kan få mig att lämna dig! du är världens bästa pojkvän och jag älskar dig mer än allt annat i hela världen! <33333

2010-01-14 @ 23:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0