Hon är flickan som gör mig lycklig


Min bästa vän

Vi har så mycket att ta igen under sommaren nu, och det menar jag. För under året som gått har vi aldrig träffats så lite som vi gjort. Det är helt sjukt, vi fick vara "nöjda" om det ens blev 1 gång i veckan. En gång i veckan för att få träffa den som betyder mest är inte bra, det funkar inte.
Men nu kör vi, båda har sommarlov nu och nästan inget planerat så nu ska tiden gå till oss och ta igen alla dagar vi missat under året som gått. Vi kan prata om allt och alla, och det är det vi gör bäst!
Jag är lycklig att jag har dig att prata med för jag vet att du förstår mig.
Jag älskar dig bästavän och jag lovar och svär att jag alltid kommer finnas här för dig när som helst, hur som helst, allt för dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0