Rewind one year from now




Exakt vad rubriken säger, om man kollar tillbaka, ett år prick från nu. Kommer ni ihåg vad ni gjorde? Kommer ni ihåg vad ni kände? Jag gör i alla fall, kommer ihåg exakt vad jag gjorde och hur jag kände. Jag blev kär.
   
    Jag satt i mitt rum, i min säng och smsade med en kille som jag trodde var en av dom knäppaste personerna jag träffat. Han ansträngde sig mer än någon annan gjort, och bara för att få prata med mig. Han sa saker som jag aldrig trodde någon person skulle säga till mig, han fick mig att le när det var som jobbigast. Jag var fortfarande tveksam på om han var seriös med allt han sa, man kan inte lita på vem som helst. Men jag gav mig lite till och från, den natten pratade vi ett tag. Kanske till två ungefär. När jag skulle somna försökte jag förså hur någon människa kan mena allt det han sa till mig tidigare. Mitt hjärta slog som aldrig förr, mina läppar hade ett större leende än vad jag någonsin sett, min kropp var varm och jag förstod att jag var kär. Det var alltså något speciellt jag kände tillbaka till honom. Fast det skrämde mig först, men att läsa hans sms om och om igen lugnade ner mig och jag kände att jag var lycklig!
Han öppnade sig för mig och jag gjorde detsamma för honom, jag kände att jag kunde lita på honom och det betydde så mycket för mig. Han fick mig att känna mig säker, trygg och lycklig. Det var ett år sen. Om jag tänker på idag.
Idag ligger jag i min säng, läser sms från honom om och om igen och känner mig fortfarande lika lycklig och varm i hela kroppen. Den kärleken han gav mig ger han mig än idag, jag känner den varje dag och jag är lyckligare än vad jag nånsin varit. Att vara kär i ett år har inte alltid varit lätt, inget förhållande är perfekt. Men man lär sig, lär sig personen man är kär i och löser alla problem som kan lösas. Man hjälper varandra och man förstår. Jag förstår en person bättre än alla andra och vissa säger att personer inte kan ändras. Det tror jag inte på men jag tror ändå på det. En person är alltid den personen som man har varit men man kan alltid ändra den man kommer bli. Det älskar jag.
   Ett år har gått sen jag blev förälskad i honom, han den där speciella som tog hela min värld med storm! Det trodde jag inte skulle hända. Inte för mig, inte då. Men nu ligger jag här och har mitt leende på läpparna som jag har haft i ett år nu. Och jag älskar min pojkvän lika mycket som jag gjorde för ett år sen, det är vi och det är så det ska vara - det är rätt. Nu önska jag er alla lycka, att ni hittar den där speciella som ni känner så här för.

Snart har vi varit tillsammans i ett år och många år kommer det bli. Tillsammans med den underbaraste personen jag träffat. Min pojkvän, min framtid och min kärlek - Andreas Svensson. Jag älskar dig mer än allt annat i hela världen. Inte ett du, inte ett jag, bara ett vi.

 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

åååhååå sötnosar :') nu grät jag lite. PUSS PÅ ER, ni är bäääst.

2010-07-26 @ 14:07:51
URL: http://intejenniferh.blogg.se/
Postat av: Andreas

baby du är det bästa som har hänt mig och ingen kommer kunna ta din plats i mitt hjärta! du får mig att känna mig speciell och varm. jag älskar dig fru Rebecca Svensson<33333

2010-07-26 @ 23:16:30
Postat av: Anna

sött :)

2010-07-28 @ 12:34:56
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0