Sista kvällen hemma

Ikväll är min sista kväll hemma på ungefär en vecka! Det känns så underbart! Jag är grymt taggad inför Göteborg med världens underbaraste pojkvän. Imorgon blir det som sagt lunch med Jennifer, saknissen. Resten av veckan blir det Göteborg, pride och våran 1årsdag på söndag! Vilken underbar vecka va? 
  
Jag sitter med block och penna för att skriva min packlista i sista lilla sekund, haha. Hoppas vädret blir bättre under veckan, kommer bli grymt! Puss och kram.


Nyvaken hemma hos älskling.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

SÖTNOS! gud vilken söt bild, hehe!



svar: ja jag vet :( men du betyder fortfarande lika mycket för mig som för ett år sen. även om jag kan vara dålig på att visa det ibland. du är min bästa vän. genom allt! <3

2010-07-27 @ 01:24:04
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0