Veckan med älsklingen

Vi åkte till Stockholm och till lägenheten i söndags. I måndags slutade Andreas tidigt och han hade sagt att han hade en överraskning, så jag var nyfiken hela dagen och tjatade och var jobbig. När Andreas kom hem från jobbet somnade vi och sov till 17.30 då åkte vi in till stan och då kom överraskningen, han bjöd mig på bio! Underbaraste pojkvännen! Innan filmen åt jag på TacoBar och Andreas tog en pizza, smarta som vi var så åt vi inne på Kunghallen. Filmen vi såg var Twilight Eclipse och jag hade en jätte jobbig kille bredvid mig som bråkade med sin tjej, suckade och pratade genom hela filmen. Annars så var filmen faktiskt bra! Jag är inget twilight fan alls men filmen var faktiskt bra, så nästa som kommer ska vi också gå på. Vi var hemma runt ett tror jag. Dom andra dagarna har vi mest tagit det lugnt och igår köpte vi två filmer som vi kollade på igår kväll, har verkligen varit en lugn vecka som vi behövde tillsammans!
    Nu är jag tillbaka till Enköping och om två veckor är vi äntligen i Göteborg, bara vi, vi behöver verkligen det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0