Inte bra

Mamma bakar tårta, jag tittar på. Jag är nyvaken och mår inte bra. Älskling fyller år idag och jag har varit såå glad hela dagen pga det! Jag ringde till honom inatt, runt kvart i tre och sa grattis! Hade egentligen alarm på 00.09(för han är född 00.11) men då märkte jag inte ens alarmet. Haha, men jag hoppas han har haft en bra 20års dag med sina kompisar.
Han kommer till mig imorgon då är vi ensamma hela kvällen, då ska vi fira honom bara jag och han. Sen på fredag ska vi fira midsommar hos min moster där bl.a lite mer släkt och vänner kommer vara! På lördag blir en lugn dag och söndag kommer släkt och vänner hit för att fira Andreas! Och då får han äntligen sina presenter, han kommer få sin present av mig imorgong.
   Nu sk jag fixa lite med.. Hjälpa mamma kanske!


You are my hero and my love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0