jävla skräck

Det är dags nu, för skräck. Men jag är inte redo, sitter snart med toblerone och cola i knät. Älskling kommer hålla datan ifrån mig under hela film, åh.. Jag som hade hoppats att kolla på datan när det blir för läskigt. Jag har blivit en riktig mes när det gäller skräck. 2006-2008 tittade jag och mina vänner på skräck nästan varje gång vi skulle kolla på film. Men efter Instängd 2 och andra skräckisar så vågar jag inte lika mycket längre. Har en stor tröja att gömma mig i också, tur att Andreas tål när jag klämmer i hans händer. Hoppas ni slipper äckliga skräckisar ikväll!
Ha en bra kväll, ska försöka blogga efter filmen. Kram!



Räddningen


Kommentarer
Postat av: Jennifer

åh, alla våra skräckfilmsnätter <3 jag har typ blivit immun istället, inte heller kul :( förut var jag ju alltid liiiite rädd. som när vi hoppade runt för "tomtemassaken" när vi skulle byta film, haha, och sånt. nu har de hänt något knas så jag reagerar inte ens :/ jag tror att vi måste blanda oss lite oftare du och jag! <3

2010-06-12 @ 01:36:04
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0