Ny dag, nya tag

God morgon! Vaknade för en timme sen men har suttit på balkongen och solat. Härligt väder ute idag! Idag ska jag träffa oliven, hehe. Men först ska jag till Andreas jobb och äta lunch med han. Sola kommer nog dagen bestå av som mest. Men inte klagar jag inte!

Igår var vi som sagt på Hannes student, tog bilder men vet inte om det blev så bra. Först fick vi lov att springa till hans skola pga bilköer och jag som hade(har) skavsår under foten, liksom på fotsulan. Och marken var kokhet men jag tog av mig skorna och sprang så gott jag kunde. Vi hann och han var jätte glad och skolgården var full med vita mössor! Sedan åkte vi till Salem och firade hemma hos han. Fast Hannes kom ett par timmar efter alla andra, men det är klart man ska njuta av sin dag. Medans vi väntade så tog jag och älskling massa räkor och åt, mums på det. Sen kom Hannes, vi åt, dom öppnade presenter och runt halv nio satt vi på pendeln in till stan. Sen hem och vi somnade nästan direkt.
     Idag har jag fortfarande ont i fötterna men ska göra fotbad och ta hand om dom lite extra. Ha en skön dag så hörs vi efter frukosten!


Öland -09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0