Bird is the word!

Jag blir gaaalen! Sitter och tittar på Family Guy, sjukt galet... Idag har jag och bästavän fikat en hel del på stan, Wikman's kan bara vara det bästa stället! Och pratat och pratat.. Jag saknar verkligen att få vara och träffa och prata samt skratta med henne varje dag.. Gash!
  Nu ikväll har jag pluggat lite, fått reda på att Svenskan är inställd imorgon och Geografin uppflyttad så slutar ungefär vid två, jag som trödde att det skulle bli en sån där jobbig Torsdag.. Men HAH in your face! Haha, jag är bara så glad.. Så efter skolan imorgon så blir det plugg, hopprep, lite hemmaträning, tänkte försöka fota ute också! Vi får se, hörs senare ikväll <3!


Jag saknar våra dagar.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag saknar det också :/ varje dag! "GAAAAY!" haha åh, jag ska bara vara såååååå mycket med dig i sommar! <3

2010-03-11 @ 08:16:23
URL: http://intejenniferh.blogg.se/
Postat av: Andreas

Ni är nästan nakna på den bilden:O

Ni får se till att träffas oftare:O

Du och jag för alltid babygirl:D<3333333

2010-03-12 @ 09:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0