D R A M A !

Idag har det varit galet mycket som har hänt. Framför allt på matchen, så klart?! Och innan osv men ja.. Vi var i Solna redan 11.50! Och väntade ca 1 timme om inte mer på den försenade spelarbussen. Men direkt när vi kom till Solna gick jag och Andreas in till Solna Centrum och till donken för att köpa en cola, direkt då möter vi den värsta vi kunde möta. Det kändes som en del av mig dog när jag såg "den" men älskling fanns vid min sida så det gick bra. Sen mötte vi Elis(illo/dildo) och Svärd, Gaston och en till som vi inte vet namnet på och senare på matchen kom Hannes, alltså: jag var ensam tjej som sagt! Och innan matchen, efter donken när vi var på väg att gå och ställa oss i kö för att komma in till Råsunda hann Elis bli riktig full. Då kom polisen och vi kom in ca 45minuter senare.. Men vi missade iaf inte matchen, men det var en riktig skit match kan jag lugnt säga. Och även inne på Råsunda blev det massa bråk, första gången jag upplever det faktiskt trots att AIK-supportrar ska vara vilda så på 3 år var det min första gång att se ett bråk inne på Råsunda. Men det löste sig. Matchen slutade 0-0 så inga glada miner och folket var väl mest irriterade och ville bara där ifrån så när matchen var sluta blev det kaos för att komma ut. Det var då bara jag, Andreas och Hannes som höll ihop.
Sen gick jag och älskling till donken men det var för fullt så vi åkte vidare till Fridhemsplan och åt där bland Djurgårdare, haha.. Men sen kom vi iaf hem och tog ett varmt och skönt bad och snart är det dags för att sova för imorgon ska vi upp tidigt. Jag är ledig imorgon, så skönt! Men ska ändå hem till Enköping vid 8-9-tiden. Vi hörs kanske senare <3!
   Jag kan även meddela att jag har hittat min nya favorit tröja!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

i love you sweetie!

2010-03-17 @ 22:29:28
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0