down to the bottom

Nu sitter jag här med lite lättdryck och isbitar som ska minska svullnaden i halsen. Vi får väl se hur det går. Om ungefär 10 minuter kommer mamma och hämtar mig så ska jag till sjukhuset, fast har inte tid förän 15.40. Men om man inte har orken att gå så..! Ska få röntga mitt knä så ska jag få gå till en sjukgymnast i ett par veckor tror jag det blir om inte mer..
  Senare så har jag inga speciella planer förutom ikväll ska jag självklart kolla på säsongspremiären av Grey's anatomy! Blir nog mest till att vila idag och bara längta till fredag. Ni får ha en solig dag så hörs vi senare <3!


Sommaren -09 på Grönan med dom snygga och underbara systrarna Jennifer och Sara!
Jag saknar er btw!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Allt gick ju bara bra inget att oroa dig för älskling:)

JAg älskar dig mest av allt i hela världen<3333333

2010-03-04 @ 09:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0