Myspys med O.C och toblerone

Idag har jag inte kunnat blogga ett enda dugg för varje gång jag kollar på tvn eller datan känns det som huvudet ska explodera. Men jag gick till skolan för att skriva provet i samhällskunskap och det gick grymt bra! Sen sjukanmälde jag mig och traskade hem för att vila en hel del. Vaknade efter ca 2 timmars sömn men fortfarande var huvudvärken kvar, skit samma! Jag har hunnit prata lite med baby fast nu är han hos Illo/Elis, aja. Och jag ligger i sängen med datan på magen, nackkudden bakom huvudet, en uppäten toblerone och O.C som väntas att sättas på. Så jag ska kolla på det så blir det kanske en liten god natt-hälsning senare ikväll!
  Imorgon så börjar jag 10.30 och slutar 11.30, varför kunde inte varje skoldag vara så? Haha, nerå. Och vid ca kl 17 kommer Andreas! Och på lördag kommer BÄSTAVÄN, gud så saknad hon är <3!


Imorgon kommer jag även ladda upp gamla bilder, från ca 1-3 år sen tillbaka.
Från den gamla datan, då kan man både skratta och gråta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0