Nya tider

Idag blev jag hemma från skolan, men fick reda på att jag har fått en ny tid till önh! Om bara 5 dagar, så det blir awesome! Hittills idag har jag ätit frukost, sovit tillsammans med Elvis, gjort lite geografi, kollat på tv och pratat med älskling och mormor. Idag har jag lite plugg att göra, städa, packa och vara ute med hunden och busa runt i snön!
   Just nu vill jag bara åka till Stockholm, imorgon finally! Då blir det shopping, beställa biljetter till matchen, kanske bio(hihi!) och ha det underbart! Imorgon har jag även en väldigt kort dag i skolan, blir riktigt skönt.
Men nu ska jag bara ta det lugnt så länge så hörs vi senare, pussen <3!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Babygirl det låter perfekt:D

Jag älskar dig:D<3333333

2010-03-05 @ 09:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0