there's gotta be a heaven somewhere

Maten är inne i ugnen, älskling spelar, jag bloggar och läser bloggar och AIK vann supercupen! Livet är riktigt bra kan jag ju säga.
 Vi har inte varit ute något idag faktiskt, även fast det har varit grymt fint väder. Vi har nog legat i sängen och tittat ut mest, haha låter som vi är riktigt lata.. Men iaf, som ni nog förstod så vann ju AIK och efter matchen hoppade vi in i duschen och nu sitter vi och väntar på maten. Och sen blir det MF. Imorgon ska vi iaf upp till Vällingby för jag måste köpa ett halsband och kanske ett par ringar också. Sen lite senare på dagen åker jag till Enköping. Men nu måste jag springa till maten, ha en bra lördagskväll <3!


En bild på mig och bästavän från i somras, efter en AIK match faktiskt.
Och den matchen som jag träffade Andreas på också!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag älskar dig babygirl nu och föralltid oavsett vad

:D<3333333333333333

2010-03-06 @ 18:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0