tidig morgon med sol i ögonen

Jag vaknade för en halvtimme sen när jag brukar vakna vid 12 på helger! Men idag vaknade jag iaf med solen i ögonen och en klarblå himmel! Älskling ligger fortfarande och sover bredvid mig fast jag har musik på.. Det skulle jag aldrig klara, jag är så otroligt känslig när det gäller att sova med ljud i bakgrunden. Min hals är inte så snäll mot mig längre och jag tror eller trodde att jag bara hade stäckt min arm igår när vi skulle sova för jag hade så otroligt oont när jag gjorde något "anstängande" men nu vet jag inte riktigt längre.. Får fråga min smartis till pojkvän, haha.
 Idag blir det kanske en promenad upp till Vällingby(och stranden!), mysa och vid 16.00 är vi bänkade framför tvn för då spelar AIK. Jag tycker bara att det är skönt att vi inte är där i -10 grader, fast det är sol så vill jag nog ha lite varmare, men jag får nog hålla tummarna för att det ska bli varmare till nästa helg då jag, bästavän, älskling och hans kompisar ska på match. Och ikväll blir det självklart Melodifestivalen. Måste bara säga att det är otroligt härligt att solen är här! Känns verkligen som våren äntligen är påväg. Men nu ska jag krypa ner bredvid älskling, vi hörs senare, ha en bra dag ute i solen <3!


Min baby just nu! Haha, döda mig inte..


Sånt där väder vill jag ha nu!!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Omg älskling:O gör man så?:O

Jag älskar dig mest av allt:D<3333333

2010-03-06 @ 10:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0