Blod, sex och porr

Hemma från skolan äntligen. Shit vilken skoldag.. Nej alltså, började med redovisning i geografin som jag absolut inte visste om! Sen håla i två sega timmar och sedan lite porr på samhällskunskapen. Haha, kärlekens språk för er som vill se, den är grov som Daniel sa.. Sen film på historian också. Jag längtar till helgen, snart tisdag sen rullar det på.
Jag är så jävla sur, jag kommer knarka choklad i vecka. USCH! Men nu ska jag glo lite på Förkväll och vänta på mamma.


Måste säga grattis till bästa vän som fick jätte bra resultat på matte B!
Kan tyvärr inte smsa pga comviq kompis har gått ut, men jag hoppas vi kan träffas i veckan något?


Kommentarer
Postat av: Jennifer

i need to see you, for real, det har hänt massa saker och jag behöver verkligen prata. jag var på akuten idag och det var tydligen så akut att dom skickade mig före alla andra som väntade. nu sitter jag med starka piller och oroar mig för en annan grej. hör av dig på något sätt sen, i love you.

2010-05-24 @ 19:00:21
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0