En liten blandning

Hej igen. Idag har varit en riktigt toppendag men ändå så jävla trist! Dagen började med en jätte jobbig pojkvän som bara var tvungen att öppna fönstret runt 6 då fåglade sjunger som ljusast och högst.. Sen började jag skaka för det var för kallt så jag stängde och lyckades somna om, sen måste gubben lilla sätta sig upp och klaga på att han är törstig när det fanns cola. Så öppnar han fönstret igen och då bestämmer jag mig för att jag inte kommer kunna somna om. Vi ligger och pratar ett tag innnan jag hoppar i duschen, sen får vi åka gratis buss till skolan och Andreas åker vidare till Stockholm och jobbar. Men morgonen var faktiskt ovanligt bra, jag fick ju ändå vakna upp med min kärlek bredvid mig. Myspys på det!
   I skolan fick man inte ta ett djupt andetag, saker skulle fixas varje lite sekund skulle man göra något. Hann knappt förstå något av det jag gjorde, eller jo men ni förstår. Men på det fick man ändå beröm av lärarna och dom var jätte snälla idag, hoppas på detsamma imorgon! Fick t.o.m en gratis dricka på hemvägen. Jag och hunden traskade på en riktigt härlig promenad idag också.
Om 5 minuter börjar en härlig fotbollsmatch som jag önskar jag var på. Mamma kommer strax så då blir det middag och fotboll för min del. Senare ska jag lägga mig i bra tid så jag hinner med att få det vila man ska få. Men vi hörs babes!


Jag just nu. Fick lov att sätta på mig bikinin när jag kom hem, underbar värme!


Kommentarer
Postat av: jääääx

HEJ SNYGGA MÄNNISKA <3

2010-05-18 @ 18:28:17
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0