happiness

Jag blev så lycklig igår kväll, jag och älskling satt och verkligen tittade varandra i ögonen och pratade om allt vi behövde prata om. Kändes som vi rensade bort allt vi hade gått och tänkt på och sen bara låg i varandras armar och sakta somna in. Det var en sån underbar känsla, höra Jag älskar dig och sen helt tyst, bara hjärtslag och andetag och sjunka in i drömmarna. Att kunna prata med någon om verkligen allt och berätta det man inte berättar för vem som helst är guld värt. Visst att man kan ha sina motgångar men man kan lösa allt tillsammans bara man litar på personen. Och när man känner att man litar på någon så stark så finns det inget som kan förstöra den känslan. Jag har aldrig varit lyckligare i hela mitt liv. Att få känna att man har en bästa vän som förstår en in och ut. Att få ha en att somna med bredvid en och vakna upp med att få en puss på pannan. Att få spendera dagar med den man älskar och den man kan kolla i ögonen utan säga ett enda ord men ändå förstå och hur en person kan förstå allt man tänker på genom ögonen. Den känslan vill jag ha genom hela livet, när jag tänker på sena sommarkvällar med Andreas, sitta vid vattnet och kolla på solnedgången, bara känna värmen, närheten och kärlek. När jag tänker på allt jag vill göra pirrar det i hela kroppen av lycka, det är sånt som bara förstår bara när man själv vet att det man har med en annan person är riktigt speciellt. Lycka är helheten, lycka är det jag finner i min pojkvän.
Lycka är det alla borde få känna och ge till någon. Gör världen lycklig och sprid lycka till dom ni älskar. Bara för att få en annan person le, säg något snällt, något fint eller skriv något som ni vet får den, just den personen glad. Vem förtjänar inte att känna det speciella lyckan? Sprid lycka och gör världen till en lyckligare plats, kärlek och lycka till er!


Du är min lycka, nu och förevigt.


Kommentarer
Postat av: carro

vad fina ni är! jag håller med dig fullt =D

2010-05-24 @ 20:26:27
Postat av: Anonym

Måste bara säga att jag tycker att din blogg är jättebra och så ärlig:) Ni är jättesöta tillsammans, keep up the good work!

2010-05-24 @ 20:29:21
Postat av: Jennifer

cutiepies! :) jag älskar er, ni är bäst! by the way så fick jag till bilden rätt bra :D <3

2010-05-24 @ 23:53:53
URL: http://intejenniferh.blogg.se/
Postat av: Elinor

Hade det funnits en "gilla-knapp"nu hade jag tryckt. Gud så gulliga ni är! :)

2010-05-26 @ 21:11:14
URL: http://bibbenz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0