I'm not taking the easy way out

God morgon. Det är fint väder trots molnen, det är ju ändå varmt i luften liksom.
    Älskling åkte och jobbade kl 6 imorse då jag låg och fattade ingenting. Sen lyckades jag somna om och vaknade runt 10, gjorde frukost, läste bloggar och nu bloggar jag själv innan jag ska sätta på någon film. När Andreas kommer hem, kl 12 så åker vi direkt in till stan för att shoppa. Åh sån härlig dag det kommer bli, bara det inte börjar regna.
Dock har jag haft ont i magen nästan hela natten och blev bara värre när jag åt. Men äsch liksom, shopping! Vi får se om jag skriver något mer innan jag åker, men jag tror ni får se lite finfina kläder iaf. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0