Katrin + Bingo = Ringo

Kartin och Bingo har fått sin lilla Ringo, som jag väntat och väntat! Grattis till dom! Ni kan läsa mer på hennes blogg, om ni inte reda gör det. http://finest.se/katrin

Tillbaka till annat, jag mötte älskling när jag var ute med Elsa i regnet och blev jätte chockad och super glad! Fick t.o.m. en toblerone på köpte! Nu har vi precis tittat klart på Desperate housewives och nu väntar Cougar town, vilken toppenkväll. Imorgon blir det skola till tolv och sen plugg resten av dagen, yes! Får se på torsdag om det blir en liten träff med bästa vän? Jag saknar dig gummsan. Hörs senare!


Och AIK vann sin första match(tror jag?)
 i Svenska cupen ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0