Smultron och vindruvor

Det var ett tag sen hörni! Men jag lever men livet har stannat, stopp och står stilla. Absolut ingenting funkar längre, förutom att jag konstigt nog börjar känna att skolan är inte så hemsk egentligen, bara tre saker som stör mig i skolan. Snart borta. Jag har under dom senaste dagarna blivit k-ä-r i Ramlösa smultron(!!) det är min lycka på väg hem från skolan nu för tiden. Min andra kärlek, som lever och heter Andreas saknar jag och det är extra jobbigt just nu också. På fredag ska vi på cirkus, öh hö.. På lördag ska vi till hamncaféet och på picknick, på söndag ska vi vila och ha dagen bara för oss själva. Dom här dagarna har även varit sömnlösa, igår sov jag nästan ingenting.
  Igår hade vi nationella i engelska som tyvärr avbröts av brandlarmet sattes på. Men vi fick gör klart det idag som tur var. Igår och tidag slutade jag 12, på fredag har jag sovmorgon till 10.30 och slutar 11.30 låter inte så jobbigt va? Men om jag klarar sova den natten så blir det inte jobbigt.
Just nu sitter jag och äter vindruvor och dricker smultron, mysigt. Men jag ska börja med en svenska uppgift. How fun.. Jennifer är i det stora kaoset i Grekland med klassen, jag hoppas hon kommer hem i tid och överlever allt där nere, jag tänker på dig bruttan! Men nu blir det plugg, pussen!


En trött Rebecca med smultron


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0