Bombat Facebook

God morgon! Igår bombade jag Facebook med bilder från år 2008. Tyckte det var ett roligt album, fick en hel del roliga kommentarer så ingen blev sur eller nåt. Det var en rolig kväll, 2008 är det näst bästa året i mitt liv än så länge.

Just nu sitter jag klar och redo för skolan i god tid, dock fick jag bara 5 timmar sömn inatt men duschen väckte mig. Jag ska bara skriva några meningar på tyska i boken och sen ska jag sitta och ta det lugnt sista halvtimmen innan det bär av. Går i skolan till 14.00 men har 2 timmar håla mellan 11-13 så tråkigt. Men ska på stan och handla saker till min "relax-kväll". Hoppas ni får en toppen dag, vi hörs runt två!


2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0