Hundvalpar

ÅH, jag och Andreas har tittat på hundvalpar, mest jag. Jag blir helt förälskad i varje lite söt hund, så underbara. Kommer ihåg när Elsa var lite, hon såg ut som en liten björn. Hon var jätte galen, ville busa hela tiden och var så mjuk och fluffig. Vi vill ju ha Golden retriver hundvalp, helst en hane. Kollade på ungefär priset, runt 11 000 kr ligger dom på. Men det är ju det värt, en livskamrat!

Annars tog vi ett jätte fint, skönt och romantiskt bad tillsammans. Efter badet satt vi i min säng och pratade om vårat liv innan vi träffade varandra. Det är galet hur en person kan förändra sitt liv totalt. Men det är på ett underbart sätt så det gör mig bara lycklig! Nu håller mitt huvud på att döda mig, det gör så ont så jag vill bara lägga mig i Andreas knä och drömma mig bort. Hörs imorgon.


Vill man inte bara gosa med den här sötisen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0