Planering och vilodag

Vilken vilodag söndag, så behövligt har denna dag varit för mig och oss. Vi vaknade imorse runt ett, åt en riktigt god frulle, la oss i sängen för jag mådde skit, tittade på Smallville fast jag somnade, vaknade upp, åt mat, pratat om sommar 2011, planerat, suttit och laddat upp bilder på Facebook och nu sitter vi och kollar på How I met your mother.
2011 tänker vi troligen åka till Gotland, bara jag och Andreas. Ska bli fantastiskt!

Vi har också skrivit önskelistor till julafton och min födelsedag. Om en halvtimme ligger vi i sängen och kollar på Smallville igen, sen sover. Sån underbar, vilodag. Imorgon börjar skolan igen, efter 2½ vecka borta så ska det bli lite skönt att komma tillbaka.


I miss you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0