Dulee, snö och planer inför resan

Dulee Johnson är en spelare i AIK och ny är han gripen för våldtäkt, vad är det för jävla skit? Jag varken säga att jag tror att han har gjort det eller att han inte har gjort det, för jag vet knappt hur han är men jag HOPPAS att han inte gjort det. Nu riskerar han 2års fängelse. Helt sjukt. Och imorgon åker vi till Solna för att heja fram AIK så dom ska få vara kvar i Allsvenskan. Knäppt...

Ja, till annat då.. Skolan gick så jäkla segt sista lektionen! Men kom på att vi har prov i naturkunskap på måndag, där ser man. Så blir lite plugg i helgen ändå, trodde jag hade en ledig helg. På sista lektionen var det historia och då planerar vi våran resa till Budapest, fick ett häfte med 10 stora frågor som krävs mycket och ordentliga svar så jag och Ken jobbar hälften hälften och sen skriver av varandra. Team work! Sen gick jag på stan men blev så trött och seg. Tog cykeln hem, tog Elsa på en runda, satte mig i soffan och kopplade bort allt och alla! Nu väntar jag på min fina Andreas ska komma. Vi är ensamma hemma i några timmar, ska laga mat som ska vara klar när han kommer hit. Om ungefär en halvtimme är han är så ska snart sätta igång. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0