Idag är det min torsdag

Hej. Nej, fan katten har bajsar på golvet.. Måste städa bort det snabbt. Hold on!

....
Så! En av våra katter är faktiskt 18år gammal senil, trög, lat och halvblind så han gör lite hur som helst.

Idag är det min torsdag och imorgon min fredag, varför? Jo för på den "riktiga" fredagen är jag ledig, bara för att jag ska på Style by Tyra-event imorgon så kommer jag inte orka upp på fredag morgonen så mamma tyckte det var helt rätt att jag tar en extra lovdag. Skönt, så på fredag är jag ju i Stockholm såklart och medans Andreas jobbar så kommer jag gå runt och shoppa!

Idag har det varit två timmar total som jag har haft lektion, men ändå gått från 08.45-14.05. Fööör lång håla mitt på dagen, men då hann jag hem och luncha med hunden och gå på promenad med henne. Sista lektionen fick vi ES-kortet(ett kort för oss studenter som bor i Enköping, vi får massa rabatter på riktigt bra butiker!). Nu sitter jag och pluggar inför svenska provet imorgon... Har laddat in nya bilder i datan så det kommer snart upp här. Håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0