K&T show

Har precis tittat klart på Kenza & Tyra show. Sitter alltid med ett leende när det slutar, så bra och roliga!

Annars har jag försökt gått ut på en blåsig, regning och ond promenad med hunden. Min fot gör så jäkla ont... Nu ska jag titta min mail, vänta på mamma och sen sova! Imorgon är det fredag, helg äntligen. Andreas kommer hit runt åtta på kvällen och i helgen ska vi bara ta det lugnt och mysa. Det behövs, sista veckorna innan höstlovet måste man kämpa sig igenom ordentligt! Sov gott.


Alltså.. Ja, klassresan i 9an. Ska visa fler bilder imorgon.


Kommentarer
Postat av: liindblaads

tack för att du är med och tävar i dagens blogg!

drar en vinanre innom kort !



//liindblaads

2010-10-07 @ 22:46:59
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0