Negativt och positivt

Jag vill inte inte inte plugga. Tyska är så jäkla jobbigt, steg 4 dessutom! I don't wanna... Tittar på tv och datan tills jag tröttnar sen ska jag göra chokladbollar och plugga. Behöver något gott och sockerrikt till tråk plugget. Har tyska provet imorgon och sen är jag fri resten av veckan. Faaan va skönt! Nej men tyska provet gör ju mig olycklig på RIKTIGT!

Mindre negativ energi nu då. Min dag började med språk(spanska och tyska), historia, jämställdhet och turism. Jämställdhet måste vara den roligaste och mest lärorika lektionen och kursen jag läst. Så mycket man lär sig, får ta del av och diskutera. Man känner hur man växer inom kursens gång. Så galet bra så att alla borde läsa den! Ta chansen om ni får. På turismen fick vi en uppgift som ska vara klar i slutet av november och fick reda på att våran nästan turism-lektion är 16 November. Om lite mindre än en månad. Så vi slutar tidigare på måndagar och tisdagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0