Framtiden väntar runt hörnet

Är så stolt över mig själv, på mindre än en timme blev jag klar med tyskan! Nu är det engelska boken som jag heelt hade glömt bort, men några sidor ikväll sen två timmar imorgon i skolan, ska klara det! Spanska och matte kör jag imorgon istället, lite sent men sätter tyskan före. Översatte 2 A4, svarade på 10 frågaor + 4 random så är helt slut i huvudet. Ska ta en varm oboy, sätta mig med boken varm i hörnet i soffan och komma in i den. Dock har jag skippat 2 kapitel, jaja.

Vet ni vad jag tycker är lite läskigt? Framtiden. Jag vet liksom nästan vad jag vill, iaf bo, familj osv. Men inte vad jag vill plugga. Måste ju plugga vidare för jag valt samhäll, nästan självklart ju. Och jag går internationella så egentligen skulle jag kunna plugga utomlands, mer språk, turism och sånt men jag känner att efter gymnasiet vill jag inte fortsätta med det riktigt. Jag går ut 2012, går i 2an nu. Och jag vet inte vad jag vill göra sen, jo, börja plugga igen men inte vad. Har inte ens någon idé, vill inte jobba med barn som mamma och några till tycker. Vill ha bra betalt och ändå ska det vara kul! Jag tog hem massa kataloger från syv idag, har kollat lite och det som interesserar mig mest av det som fanns var Journalist isf, verkar spännande. Har tänkt tanken förut men vill veta mer. Ska läsa mer om det senare och se om det blir det. Hope so, vill veta mina planer inför framtiden. Men annars längtar jag supermycket till att få flytta hemifrån och bo med pojkvän!


Kommentarer
Postat av: nicole

sv : kocken&kallskänkan i uppsala:)

jag går andra året i gymnasiet på hotell&restaurang , dudå?



/shoppaholly

2010-09-14 @ 22:01:21
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0