Msn, cam och telefon

Rubriken beskriver vad jag gör just nu. Msn som jag inte har varit inne på på hur länge som helst(!), cam och pratar i telefon. Allt med en och samma person, min person, den som jag vill göra allt med och den personen som alltid kommer vara "allt med en och samma person" i mitt liv och min värld!
Som sagt, Andreas och jag pratar i telefon samtidigt som vi ser varandra i camen på msn. Vi gör det bästa av situationen när vi inte kan vara med varandra. Jag är så lycklig och glädjen bara pirrar i hela kroppen som första augusti! I love my man. Men nu måste jag fortsätta sen ska vi sova, puss!

P.S. Det har varit en sån underbar 13månaders dag trots vi inte varit tillsammans. Allt går att lösa!


Du är mitt förevigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0