Onsdag

God morgon! Sitter i skolan just nu, spanskan börjar om 20 minuter. Sen tyska, lång lunch som jag åker hem på och sist engelska. Onsdag är som sagt språkdagen! Men det är kul. Nästa vecka har vi prov i spanskan, det är inte så svårt eftersom det är steg 1. Den 20 oktober har vi prov i tyska steg 4, blä. Jag uppdaterar när jag är hemma på lunchen, sen hörs vi inte förrän senare ikväll. Men då har jag ny färg på håret, ska bli spännande och roligt!

Vill också säga till min pojkvän som är sjuk idag och igår, krya på dig Andreas! Du är i mina tankar hela tiden, jag älskar dig.


Idag har jag min fina röda tröja på mig!


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-29 @ 21:48:03
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Andreas

tack babygirl:D jag tänker på dig hela tiden också:D

jag älskar dig och idag kommer jag till dig:D

<3333333

2010-09-30 @ 04:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0