Rosa bandet insamling

Oktober är ju rosa bandets månad, alltså insamling för bröstcancer. Jag tycker det är oerhört viktigt för det är många som blir drabbade och det är en riktigt hemsk sjukdom. Jag vet ingen som har blivit drabbad som står nära mig som tur är, men har läst bloggar, tidningar och annat om folk som blivit drabbade eller känner någon nära som är drabbad. Jag skänkte en hel del pengar förra året, jag vill göra skilland för någon, hjälpa någon. Snart är det dags för alla insamlingar i oktober, jag tycker det är så fint, att en hel månad för en hemsk sjukdom. Men det jag ville komma fram till är att jag tycker att alla borde hjälpas åt att skänkta pengar till Rosa bandet. Med tanke på hur många som drabbas av sjukdomen per år är hemsk. Jag har precis skickat iväg ett sms till Cancerfonden, jag har just precis skänkt 50kr till bröscancerfonden. Jag vill göra skillnad, gör detsamma ni. Jag kommer fortsätta skänkt pengar hela oktober månad och kommer absolut köpa många rosa band!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0