Rullar på

God morgon, idag vaknade jag helt av mig själv. Det kändes riktigt bra! Idag väntar en heldag med skola, sen lite små shopping på stan innan det är dags att börja allt firande för min syster! Kommer bli en riktigt bra helg, och så är man ju ledig imorgon. Så för mig är det som fredag idag! Spanska, tyska, matte, engelska och svenska står på mitt schema idag. Engelskan är 1½ timme och där ska vi skriva uppsats om boken vi läst. Dagen får rulla på i sin egna lilla takt så hörs vi antingen vid lunch eller om 10 timmar! Nu ska jag kolla på vakna med the vocie!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: på lördag väl? :o <333

2010-09-30 @ 11:29:37
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0