Sista mystimmen

Fredag! Vem älskar inte fredagar? Jag tyckte inte om fredagar i skolan så mycket först eftersom vi går till 16.00. Och det tycker inte jag är så okej på en fredag. Men sista timmen, 1½ timmes lektionen är riktigt bra. Då är det bara vi SPINTare och alla är snäll, lite trötta och ändå glada. Och men tanken på Budapest hjälper oss mycket. Sen idag är det också skolval, vet inte riktigt vad jag ska rösta på än. Sen runt sju ikväll kommer Andreas hit och vi ska sova ett tag fast det är så sent och sen ha en riktig filmnatt! Ska bli riktigt mysigt, drömde en sjuk dröm om han och mig men det berättar vi inte här*blink.* Men nu ska jag göra frukost, vi hörs i skolan!


Här är min grundskole klass, jag står precis i mitten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0